Wednesday, January 12, 2011

Pelik-pelik dari Jepun

Konbanwa minnaa~~
hee~
Korang mesti tau kan orang Jepun ni suka buat benda2 pelik. SO aku nak share la apa benda la pelik yang diorang buat ni yer,hee~


***********













19 comments:

Solihin Zubir said...

ahahha.. pelik2 jepun ni..
tapi kreatif.. hehhe...

hawiz said...

pelik2...ihihiii

~ ナフィルザ ~ said...

hihi~
tau xpe~
kadang2 nampak stylo,ahakz~

zacky ~786~ said...

err nie mmg pelik... :PP .. hadoiii ...!!

crisp.crunch said...

apakah ? uniknye mereka .
sebab tu ngara dorg mmbngun .
erk , ade kaitan ke ?

nub said...

jepon memang..hhaha

nabila izyani said...

haha,, aneh sgat,,
bulu mate tu bagi rebonding bru cantek =)

mie said...

gambar last mmg stylo..
heheee

Misz Nuriz said...

xde keje la tu..hehe

iris said...

terlampau ke depan kekadang nmpk cam bodo jer ntah apa2 fesyen diorang nih!!

a'im said...

yang pki kot tu xleh blh..smart jer tgok dri depan

CahayaCintaIlahi said...

muaahahaha plg
tk bOle blah yg laSt sekali
gle cOOl wkakakakaa

miss eGie said...

pelik gilos. haha~~

bubu ieQa said...

err. dorg mmg plik + xde keje . hee :P

Afiq Din said...

yg baik kite folo...

Puteri Zaza said...

TAH APA2 LA DIEORG NI

miss cleopatra said...

nak bulu mate cm tu gak!keke.

She's retarded said...

creativity terserlah!

ijatnuar87 said...

heheheh...pernah tgk dah citer doraemon tu...memang bengom giler la...nak pecah kpla lutut tengok gelagat nobita tu,hehehe