Saturday, February 19, 2011

Saya suka bayang-bayang saya

Salam 1 Malaysia~
huh~~ 
korang tau kan apa itu bayang-bayang,jangan mengada nak rasa buku lima gua kalau kata tarak tahu,ekeh~ Orang sekarang ni bayang-bayang pun boleh buat seni kan,bayang sendiri, bukan ke benda ni dah lama,nampak sangat gua ketinggalan,huaaa~ OK, gua nak kongsi sket gambar-gambar yang awsome ini,mari kita saksikan,yabidabiduuuu~~








Sumber: Funzu.com

9 comments:

Hafriz Mohamad said...

alamak... xjd la gmbr. ~_~
x nmpak pape pn...huhu~

~ ナフィルザ ~ said...

alamak ye ke
tapi saya boleh je bukak~
adoyai, unlucky betul la..
tak pe, tunggu komentar lain,woo~

~ ナフィルザ ~ said...
This comment has been removed by the author.
al-humairiey said...

tak nampak gak la gmbonye...

Iszati said...

haah la, x kuar gmbr pun..
baru nk komen...

.::cintabungablogspot::. said...

x nampak pon bayang² :(

cik-terompah said...

alahh , tak nampak gak . refresh2 .!!!

HAZWAN17 said...

ngak nampak jugak dong huhu

~ ナフィルザ ~ said...

aiyark,paiseh betul la ini lappy,ekeh keh~
tak pe, nanti gua upload balik,wuu~
terima kasih atas komen-komen kamu semua,peace~~