Wednesday, February 16, 2011

Sehingga menjilat ibu jari kaki~

Apa benda yang sampai menjilat jari tu?
Apa lagi,KEK la~ Siapa tak sukakan kek? Majoriti suka kan? Gua pun suka makan kek, gua dapat makan kek bila hari jadi je,hari lain beli roti,ekeh keh~ Tapi ini kek kan gua tengok pun enggak mahu,tidak bisa~ 1 abad gua loya. Lu oll ada bran mahu try ini kek? perisa baru,only in Western,ahuha~ Limited edition tau, rezeki jangan ditolak, sila pilih hari jadi kek anda. Mau yang mana, sila buat tempahan di no 01X-XXXXXXX, sementara stok masih ada. OK~ Adios



Ini kek sesuai untuk hari kekasih,ahaha~
perisa s-t-o beri mungkin??
bloody valentine~






Agak-agak lu oll, apa rasa hidung ini?
terbayangkan adik lu oll kene flu attack,keh3~


this cake- must try
keh keh

Sumber: ihsan dari Pok Cik Google

27 comments:

Puteri Balqis said...

nape gambar tak kuar awk??

Pinky Pixie said...

alaa, gambar tak keluar la dear. huhu. ke internet yt yg probz ni. hukhuk

Hafriz Mohamad said...

a'ah... xkuar la..
x dpt la nk rase ksdapannya..

tajuk tu, typo @ sengaje?..hihi.
trtanye2 sme ade ibu jari kaki @ jari ibu kaki..? maaf.. ^_^

RuSh D said...

takde selera nk makan..hahaha

~ ナフィルザ ~ said...

alamak ye ke, sedihnya tetibe pic tak keluar pula~
saya dah upload balik gambar-gambar ni,sila la jengah yer,harap-harap OK,huaaa~

Hafriz: hehe, terima kasih sebab betulkan ayat tu, tak perasan pula say,ekeh keh keh~

Faizal Syukri @ Peja said...

yummmi... i loike it!

Hafriz Mohamad said...

erk?? weekkksss...!!
hihi.. klau sape2 yg prnah tgok post-mortem mayat, kompem tgok gmbr ni pn dh rse laen mcm kt tekak.. eee...

Filza: emm..maaf ea. hihi.. sy ni, klau bab nmpak silap org, no 1..hik2.
yup...same2. ^_^ nice sharing.

Puteri Balqis said...

huhu....x selera nak mam....=)

lynn angel said...

adui.. memang sy xkan boleh mkn kek lain kalau tgk kek2 ni depan mata.. :(

:: Noonoy :: said...

erkkkk~ wekkz~ xde selera nk mkn. huk4.. ;)

.::cintabungablogspot::. said...

yarkkkk! nak muntah... blasah kang aaa... huhu :p

.:. EyeMe .:. said...

uuhhhh..
seram tetibe tgk gambar u. sampai ati ke nk makan? ngee~

uMie_cHan said...

weeeekk geli~~
sape mkn xtau r nk kate pe huhu

Arisa Mihashi said...

waaaaaaaaaaa! kek ke ni.geli nyah.

~ ナフィルザ ~ said...

hihi,memang geli nyah~ naik bulu roma ni nak makan,koh3~

dira said...

horrible
bhahaha :D

Aqeela LaEn :3 said...

eik ! kek otak ?
ish ish ish !
dah tak minat kek dah macam ni !
XD

+ kakak_afeeka- said...

isyh! eleok-elok minat kek, teros hilang selera. huhu.

amoi said...

yakk.. kek geli..teheee ;D

EirA said...

haha..kalo dpt kek neh,kompom pasnih da trauma nk mkn kek..euwwww =(

Puteri Iqa Izyan said...

kek???

konpem kalau dapat terus buang. tak sanggup nak telan...

Wuucin Kimora said...

memg gle.........
hahahhaha

Cik Yana said...

terus tak selera nak makan :P

Abu Talib said...

Macam-macam ada

Abu Talib said...

Macam-macam ada

Mata Pena Fadz said...

suke kek tuh mmg la...tp......hilg selera plak...bile tgOk kek yg jdi mgsa pmbunuhan.... gugugaga

farid fizi said...

besnye kalo dapat rase semua kek yang ade kt dlm gmbar2 ni...;PP