Monday, February 21, 2011

Bantal itu sangat busuk tapi saya tak boleh tidur tanpa bantal busuk saya


Sumber: Ihsan dari Pok Cik Google

Bantal busuk?Smelly pillow, kata m-a-t salleh~ euwww~ apakah? Buat apa nak simpan bantal busuk kat bilik,ekeh keh~  buat naik bau yang tak menyenangkan je kan,bla bla bla~Ada orang kalau tak ada bantal busuk tak boleh tidur?Sejak dia lahir sampai ler ke kahwin tak basuh bantal? YE KE? Gua pakai cakap je,ekeh~ Bajet nak bantal busuk yang PURE punya, terbaek la konon.  Mitos betol la~ Apa? Adakah bantal busuk itu merangsang suatu hormon supaya boleh tidur? Wat the fish~ Siapa dalang yang wujudkan bantal busuk itu,gua mahu maki hamun dia, ekeh keh~ dulu gua pun ada juga, TIPU lah kalau gua kata gua tak pernah ada (nada mengada), paiseh kantoi sudah,bukak pekung di lubang hidung,ekeh keh~~Perempuan la suka ada bantal busuk ni kan, ikut kata hati gua la, laki-laki gua tarak tahu, mungkin lagi teruk dari kaum perempuan kot? Eheh~

12 comments:

nelly said...

Nelly takda bantal busuk .
haha

Puteri Balqis said...

hehe..bantal busyuk saya teddy bear..haha...

.::cintabungablogspot::. said...

dah try segmen newbie tu dear??? heheh

Wuucin Kimora said...

mesti sweet laki ada bantal busuk! hahahha

RuSh D said...

busuk tue wangi pada yg ada bantal busuk..hahaha...

apek poyo said...

ha'ah la..pelik la diorg ni..kdg tu sampai da kawin pun guna bantal busuk..loya suami..wakakkaka

Faizal Syukri @ Peja said...

Peja ade gak bantal bucuk... tp bantal bucuk Peja wangi... sebab wife slalu basuh :D

Hafriz Mohamad said...

eheh~
sy blum prnah ada bntal busuk...
^_^

bjay69 said...

bantal busuk + peta dunia lagi bess...

~ ナフィルザ ~ said...

nelly: owh takda takpe,heh~

puteri: wah ye ke, teddy tak tahan,hehe

cinta: erm blum lagi la kak,nanti saya cuba yer,wiwiwi~ thanx

wuucin: tau takpe, haha~ sapa la kan

rushD: haha, tau tak pe, pemilik punya bantal je rasa wangi tu,keh3~

apek:hahah~ tau tak pe, sian laki dia

faizal: wah, bantal busuk pun basuh, hilanglah bau dia, hahaha~

A'IM said...

kang pengsan lak kalau tarlampau busuk

~ ナフィルザ ~ said...

a'im: haha, betul gak cakap a'im tu