Monday, February 21, 2011

Bantal itu sangat busuk tapi saya tak boleh tidur tanpa bantal busuk saya


Sumber: Ihsan dari Pok Cik Google

Bantal busuk?Smelly pillow, kata m-a-t salleh~ euwww~ apakah? Buat apa nak simpan bantal busuk kat bilik,ekeh keh~  buat naik bau yang tak menyenangkan je kan,bla bla bla~Ada orang kalau tak ada bantal busuk tak boleh tidur?Sejak dia lahir sampai ler ke kahwin tak basuh bantal? YE KE? Gua pakai cakap je,ekeh~ Bajet nak bantal busuk yang PURE punya, terbaek la konon.  Mitos betol la~ Apa? Adakah bantal busuk itu merangsang suatu hormon supaya boleh tidur? Wat the fish~ Siapa dalang yang wujudkan bantal busuk itu,gua mahu maki hamun dia, ekeh keh~ dulu gua pun ada juga, TIPU lah kalau gua kata gua tak pernah ada (nada mengada), paiseh kantoi sudah,bukak pekung di lubang hidung,ekeh keh~~Perempuan la suka ada bantal busuk ni kan, ikut kata hati gua la, laki-laki gua tarak tahu, mungkin lagi teruk dari kaum perempuan kot? Eheh~

12 comments:

nelly said...

Nelly takda bantal busuk .
haha

Puteri Balqis said...

hehe..bantal busyuk saya teddy bear..haha...

.::cintabungablogspot::. said...

dah try segmen newbie tu dear??? heheh

Wuucin Kimora said...

mesti sweet laki ada bantal busuk! hahahha

Anonymous said...

busuk tue wangi pada yg ada bantal busuk..hahaha...

apek poyo said...

ha'ah la..pelik la diorg ni..kdg tu sampai da kawin pun guna bantal busuk..loya suami..wakakkaka

Faizal Syukri @ Peja said...

Peja ade gak bantal bucuk... tp bantal bucuk Peja wangi... sebab wife slalu basuh :D

Hafriz Mohamad said...

eheh~
sy blum prnah ada bntal busuk...
^_^

bjay69 said...

bantal busuk + peta dunia lagi bess...

~ ナフィルザ ~ said...

nelly: owh takda takpe,heh~

puteri: wah ye ke, teddy tak tahan,hehe

cinta: erm blum lagi la kak,nanti saya cuba yer,wiwiwi~ thanx

wuucin: tau takpe, haha~ sapa la kan

rushD: haha, tau tak pe, pemilik punya bantal je rasa wangi tu,keh3~

apek:hahah~ tau tak pe, sian laki dia

faizal: wah, bantal busuk pun basuh, hilanglah bau dia, hahaha~

A'IM said...

kang pengsan lak kalau tarlampau busuk

~ ナフィルザ ~ said...

a'im: haha, betul gak cakap a'im tu