Thursday, February 3, 2011

Power of make up!!

Lalala~
coi korang, kenal Jared Leto tak??
ala mamat hensem + cute tu,wakaka~
Actor and also a singer kot, ala dia nyanyi dalam band 30 second to mars tu
takkan tak kenal kot, jangan mengada kata nko tak kenal dia,gua suki sama dia tau,hua hua hua3
.
.
.
.
.

Ehem~ Gua nak tunjuk sikit pic ni ha~
Budak perempuan ni transform kan diri dia jadi Jared Leto
gila sama muka diorang~ 
Nama minah ni Helena asal dari Rusia~

pandai betul la minah ni make up, kalau Jared tengok mesti terkejut punya
agak tercabar
huaaaaaa~~

6jared

6jared 

6jared


6jared 

6jared

6jared 

6jared

6jared 

6jared

6jared 

6jared

6jared 

6jared

6jared 

6jared

6jared 

6jared

6jared 


6jared

6jared 

6jared

6jared 

6jared

6jared 

6jared

6jared 

6jared

6jared 

6jared

6jared 

6jared
Ha~
Apa komen korang, terer kan minah ni~
huaa~
gua kagum gua kagum

Tak Puas? Boleh tengok Video INI
  di  

4 comments:

Puteri Iqa Izyan said...

hahaha.gilak. hebat lah.

HUSNA said...

waaaahhh
terer teror

✿...fazilahpajil...✿ said...

ceh pasni leh tiru artis len lak...

.kozue. said...

tau tak pe, ada bran tak korang? hehe
saya awal2 lagi dah kibar bendera putih,hehe~