Saturday, June 8, 2013

saya seorang ejen perisik

FOR REAL ? mestilah tak, kalau mesia ni ada recruit orang macam borang upu atau spa, dah lama gua apply. Hiks. Senyum sesorang. 

Gua suka tengok movie berunsur ejen ejen perisik, macam cerita ALIAS, james bond dan whatsoever dengannya. Nampak bergaya bukan ? Kalau UPU ada kos ejen perisik, dah lama gua apply, start dari diploma sampai ler ke perasaan hasad dengki (PhD). Macam ulangan je. lol. Tahu la jadi macam diorang ni bukannya senang, bahaya, kena jaga identiti lagi. Risiko untuk mati tinggi. Arghhhhhhhhhhhhh, dalam mimpi gua adalah hero weh hero ! Muah ha ha. 

Gua suka berangan. Ye berangan. Sampai di suatu tahap, orang klasifikasikan gua sebagai retard schizo. Jari middle untuk kamu, haters. Hiks. Gurauan, gua tahu. 

Motif tajuk hari ni, entah gua tak pasti. Gua kan retard. lol

No comments: