Monday, September 19, 2011

A New Beginning

Hello blogger ! wah lame gila gua tak online. Hampir setahun kot. Gila tipu aku ni ! Hari ini tetibe rasa nak online. Banyak masalah sejak beberapa bulan ni. Baru-baru ni gua memang depress. Dengan dukacitanya ingin memaklumakan bahawa gua tak dapat sambung belajar balik. Baru gaya nak sambung degree! Uwaaa ! kejamnya govern buat gua macam ni.ehem ehem ! Malas nak tunggu tahun depan. Lama sangat dah tunggu. Kerja je lah sampai ke tua.

Gua nak reset otak gua, nak buka cerita baru pula. Yang lepas tu lepas lah, tak boleh nak patah balik dah pun. dem ! its already too late to do that. Itu sahaja berita ringkas dari gua. heh ! Harap-harap gua kembali aktif berblogging lepas ni. Banyak benda nak cakap ni. See ya net time. ja neh o.O

1 comment:

sugar2 kapas strawberry said...

takpe..mungkin rezeki ada kat tempat lain :)

teruskan perjalanan