Wednesday, February 23, 2011

Saya mahu belon BESAR punya!!!

Hello peeps~
Lu oll penah main tiup buih belon tak? pakai sabun tu~ BOO~ kalau tak pernah main, nampak sangat zaman kanak-kanak lu oll tak best,keh3~ OK2, berbalik kepada cerita, lu oll kenal tak Samsan Bubbleman, tak kenal pun~ Gua pun tak kenal juga, gua baru kenal, keh3~ Siapa beliau ni, nama pun "bubbleman", tiup buih belon la. Ini brader kan femes tau dalam industri belon,siap ada company tau, Bubble Inc. Hebat tau brader ni, dia tiup belon paling besar tau, sapa berani lawan? keh3~







wah~ hebatkan, macam mana boleh tiup sampai besar. Kata brader ni,biarlah rahsia,keh3~ Ada tekniknya, tapi gua tak tahu. Dia cuma bagi tau gua, dia guna sabun dengan air, keh3~ Selain itu, brader ni kata dia ada guna gula sket secukup rasa, glycerin, corn syrup, kacau hingga sebati. Lepas tu tiup la sampai kembung perut,keh3~ KATANYA la, gua jot down je ,hehehe~

Sumber: Bubbleman


33 comments:

Puteri Balqis said...

dulu masa kecik2 suka main dengan benda alah nie sampai mak bising...lantai umah basah dan licin..haha..

Mohd. Hafiz bin Abdul Aziz said...

seronok je wat besar2...XD

.::cintabungablogspot::. said...

wahhhh, besarrrrrnyee ^^

apek poyo said...

pehh..pandai mamat ni main sabun..ekekeke

hanisa sabrina said...

helo.follow awak . feel free to visit my blog .


eh,nak belon besar besar macam tu jugakkk

AnneRaini said...

fuyyoo...besar tu...

misSbLurRy said...

penat woo tiup belon nie masa kecik2 dlu

Belalang Hijau said...

mak aih...besaq ya amat!

RuSh D said...

wah,besar gila belon

syairahmohdanuar said...

bestnyaa..tp cam takot jugak.hee :D

S..U..D..@..I..S said...

main buih sabun dalam bilik air adalah..
yang ni x pernah lagi

~ ナフィルザ ~ said...

puteri: haha~ kecik memang nakal

hafiz: besar-besar la best, kecil-kecil mane best,wee~

cinta: tau tak ape, cinta tiup la besar juga,hehe~

~ ナフィルザ ~ said...

apek: tu la , apek pun buat la satu,keh3~

hanisa: thanx sbb polo, yabidabiduu~ erm amik la,keh3~

anne:memang besar, kat mesia ni ada tak erk?

belalang: ya, sangat besar

rushD: jangan gila sudah

syairah: wee~ nape nak takut pulak, rilek sudah,keh3~

c-serak said...

besaq nye..heheh

Up2saya.. said...

besarnye belon die ye..brp byk sabun nk pakai klu nk buat mcm tu ye?..hehe..

pilotHans said...

fuh, bapak laa besar..agak2 letak miau dia leh terbang x? ^_^ hehheehhe..gelak kejam..

iManAzRaf said...

best gile kalau dpt men besar cegitu.. hehe. =)

Kakkoii said...

nak main gak lah... agak2 pakai sabun bilik mandi leh lepas x?

eily farhana said...

pernah tgk belon besau gini.. tapi dlm tb.. kehkeh

Cik Yana said...

alaa, bukan dia tiup. Kalau dia tiup baru cik Yana kagum. Hahaha~

A'IM said...

haha..aku tak ingat dah resipi nak wat belon ni ...siap leh naik lagi..

Budak Coklat said...

dia guna sabun ape ek??sbun daia ker???hak hakhak

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

wah besarnye belon . suke2 . tingin na men lagi belon cam nie . =)

~ ナフィルザ ~ said...

c-serak: hehe, memang besar kan

cinta hati: hee~ tau tak pe, teringat zaman dulu-dulu,keh3~

~ ナフィルザ ~ said...

a'im: haha~ setakat sabun pun tak ingat resepi ke, ape daaa~ keh3~

budak coklat: haha~ entah la sabun apa dia pakai, tempat dia ada ke sabun daia,keh3~

~ ナフィルザ ~ said...

eily: eheh~ ada ke dalm tb,tak penah tengok pown,keh3~

cik yana: cewah, pengsan la si samsan tu kalau nak kena tiup belon sebesau tu,keh3~

~ ナフィルザ ~ said...

iman: tu la, kalau le dapat men belon sebesau itu kan BAGUS, kan

kakkoii: haha~ alamatnya tak besar-besar ler belon tu, keh3~

~ ナフィルザ ~ said...

up2saya: rasa-rasa sebesen kot, koh3~

pilot: haha~ 'ringan' boleh la, keh3~

farid fizi said...

pergh..!!! camne nk wat BUBBLE BESAR tu?? hebatnye org tu..!!

~ ナフィルザ ~ said...

farid: huaa~ itu la,saya pun tak bape nak tahu macam mana brader tu buat bubble besar punya

~ ナフィルザ ~ said...

farid: huaa~ itu la,saya pun tak bape nak tahu macam mana brader tu buat bubble besar punya

temoxskema said...

besar gilex tuhhh :)

Aqeela LaEn :3 said...

mister bubbleman !

buatlah pertunjukkan bubble kat Malaysia !
:D