Friday, February 25, 2011

Aku dan biskut meri punya cerita


Sumber: ihsan dari pak cik Google


Suka makan biskut meri? pekena dengan air oren Ok juga kan, apa kejadah,keh3~ Masa kecil-kecil dulu gua suka makan biskut meri, kalau dapat satu bungkus makan sorang-sorang, tak nak bagi orang lain makan, nanti habis,kedekut betul, biskut meri je pun~

 Kezen gua amik tin biskut meri, pakat nak makan ramai-ramai sambil tengok TV. Makan punya makan, dah tinggal sikit, gua la makan tak henti-henti. gua ni pelahap, tak baca bismillah ler tu masa makan, tangan tu asyik nak masuk kat dalam tin je. Ambil satu dan satu lagi dan lagi dan tak henti-henti. Sedap sangat biskut meri tu, padahal rasa tak da benda. Erm akhirnya tinggal la sisa biskut meri tu, tetibe tak semena-menanya seekor cicak yang kacak rupanya berlari keluar dari tin tu.

BLURPP~ tersendawa gua tengok cicak tu keluar, gua rasa gua makan lebih setengah balang, adehh~ WTH cicak tu keluar di saat gua dah kenyang. Paiseh betul la cicak tu, kembang je rasa tekak gua. Kami saling berpandangan sesama sendiri, then gelak besar. Gua terkedu sebab gua makan banyak gila kot~ Belek punya belek tin tu, ada seekor lagi dalam balang tin tu, tapi dah tak bernyawa START dari kitorang makan rupa-rupanya, KENAPA tak cek awal-awal? Sebab mayat cicak tu ada kat dasar balang tin tu, HAHAHA~ fobia setahun tak makan biskut meri lepas itu, keh3~

24 comments:

akmal said...

haha..cicak tu penambah rasa

Mohd. Hafiz bin Abdul Aziz said...

hahahhaa.....sian die..trauma terus......XD......macam mana lah ade cicak tuh...XP

Tuan Penasihat said...

pergh!!
sedap gila. biskut perisa cicak.
eeeeeee......

Up2saya.. said...

hehehe...npela mase tgn tu seluk dlm tin x t'ambil cicak tu..ntah2 klu t'ambil die x prasan pun itu biskut ke ape,trus je ngaappp..hahaha..abistu mate dh kt tv kn..

~ ナフィルザ ~ said...

akmal: haha. tu yang makan tak sedar diri tu, hehe~

~ ナフィルザ ~ said...

hafiz: haha, entah la. Biskut dah lama kot, makan apa yang ada di dapur, eheh~ itu la jadinya

~ ナフィルザ ~ said...

tuan penasihat: haha, tu la. rasanya dia terkencing kat biskut tu pun tak perasan. Limited tau,haha~

~ ナフィルザ ~ said...

up2saya: hahah, haah kan~ nape la tak teramik cicak tu. kalai teramik pun entah tau tu cicak ke bukan..

Puteri Balqis said...

tahi cicak melekat kat biskut tue..hahaha

FizaMustafa said...

gelii !!!^_^

A'IM said...

haha...leh masuk icu tu

..arcmabaharin.. said...

sy da folo..

shoutbox awk comey..

leh ajo sy nk wt tuh??
pliss..

Nor Suhaiza said...

biskut meri?
sedap kalau buat kek batik....

RuSh D said...

haha..mesti sedap habis..

Rozuan Ismail said...

nak wat kek batik mestilah pakai biskut meri kan..yummy..

kau kesah ke?? said...

suke beskut meririririr.

Budak Coklat said...

biskut meri ley buat kek batik...huhuhu..

Mr iz said...

he he biskut meri cap cicak... sedap giler tu..he he he ...kalau tak ..he he takkan setengah balang kot...he he he...

nurain vivian said...

tu la...lain kali bila mak suruh kemas dapur tu ..pi la kemas...ni takpasal pasal...tin biskut bsulam cicak!!!eeee...

~ ナフィルザ ~ said...

puteri: tu la, geli kan..hehe

fiza: sedap la,hahah

~ ナフィルザ ~ said...

a'im: agak melampau la statement tu sampai masuk icu, har3

arc: thanx,no prob

~ ナフィルザ ~ said...

suhaiza: itu sudah pasti

rushD: agak la, rushD pun patut try ma,hehe

~ ナフィルザ ~ said...

rozuan: memang la, marveles

kau kesah: saya suka kot, haha

budak coklat: yup

~ ナフィルザ ~ said...

mr iz: agak la, tu yang sihat sampai sekarang ni, hehe

kak ain: haha, mata kat tv la kak, x nampak.. hahaha