Wednesday, December 29, 2010

Muka baru?

oyasumi semua~

Hari ni gua menghabiskan masa gua dengan meng'edit' itu ini dalam blogger gua yang semak dan sarat ni,heh~ Gua amik keputusan drastik tukar template gua setelah lama kurunnya gua menggunakan template lama tu, makin bosan pula gua asyik guna template lama tu, rasa muak je tengok,heh~ At first, gua sayang gak nak tukar. In the end, gua tukar jua kerna hati kecil gua berbisik kepada gua " Woi perempuan, tukar2!!! tak cantik2!!" Gua menurur kata hati gua ini,uwaaa~

********
Ehem, ini la template lama gua. Sempat tu amik gambar buat kenangan. Tak mo pakai lagi lepas ni, berlagak
ahakz~ 

*
*
*


Selamat tinggal sayang~ sob3~

Template gua kini berwajah baru, tak lawa pun macam korang punya. Gua sedar itu,uwaa~
Tapi nampak simple sikit walaupun sarat jugak sebenarnya,ahaha~
Bertemakan black and white ala2 taik cicak gitu~

*
*
*


No comments: