Friday, July 9, 2010

Tesco 'Cheng'

Well, ni kali ke-2 saya pergi Tesco Cheng yang semestinya dekat la dengan rumah saya, heh~~ Ibu dan Bapa saya mengajak saya makan di sana, kebetulan pula tengah bosan tahap tak terkata dengan ayat( aku merepek lagi), so saya decide untuk ikut mereka berdua dan diikuti 2 adikku yang x reti2 nak duduk diam~~

Er~~ perjalanan kami mengambil masa tak sampai 10 minit pun, cari parking je lambat sikit, koh3~~ Erm kitorang datang pun nak makan2 saja, ayah saya dari tadi nak makan 'nasi goreng cina' sebab murah, RM 2.50 je, murah la tu, sedap, kat kolej saya pun jual RM 3.50 seh, mahal, cekik darah betul, nak bunuh orang ke. Tapi, saya taknak order 'nasi gireng cina' seperti yang ditempah beliau kerana, malas ar.. Baik makan benda lain, koh3~~ Err, di situ saya meng'order' 'nasi goreng ayam lada hitam', bunyik macam sedap kan, bila dapat, biasa je pun tengok, siap xbape nak habis pun, nyesal tak amik gambar tadi, betapa biasa je rasanya, brand Tesco, hahaha~~ harga RM 5.90, nasibla bukan duit sendiri kan, hahaha~~ kalu tak,terasa macam rugi gak, koh3~~

Satu famili dok makan 'nasi goreng cina', saya je yang lain, koh3~~~ Ini tidak adil kan, tapi nasib la..hahaha~~ (jahat) . Lepas habis makan2, ibu dan bapa saya masuk tesco jap beli barang, saya terpaksa teman adik (Herin) yang kecik nie makan la pula, hampeh betol la budak nie, saya nak ikut masuk sekali (wooo~~)

Barang yang dibeli tak banyak pun, pek susu adik , santan dan benda2 kecil je saya tengok, cett~~ ye la, tesco dah nak tutup, time tu pula dah pukul 10.40pm, agak lewat la tu, hoho~~

Akhirnya saya balik kekenyangan ,koh3.. speechless~~~

Hosted by Cute Icons.NET

No comments: