Tuesday, January 4, 2011

Patut ke?

Patut ke seseorang itu dimalukan depan orang lain? Walaupun tentang hal kecil? Tak patut,tak patut
Bagi aku, memang tak patut. Macam mengaibkan orang~ Macam orang tu perfect sangat, sedarlah diri itu wahai kamu dan kamu~ Kesalahan orang lain nampak saja, kesalahan sendiri macam invisible pula. Trend orang sekarang la ni,ahakz~

Sound menyound ni bagi aku tak bapa elok kalau tengking2, macam bangang je. Tegur baik2 tak boleh ke, guna ayat-ayat yang membina, bukan yang menghina. Tu pun tak boleh bezakan ke? Balik tadika la wehhh!!
Terutama orang yang pangkat 'baik' punya, mereka2 ini memang suka malukan orang lain depan orang lain seperti "Bodoh la U ni, where's your brain?" dan sebagainya, macam korang tak pernah alami situasi begini kan,aku pun penah~ Sinis saja dengar sindiran mereka2 ini,telan air liur. Ahuha~

How to prevent? Erm, ko lawan je cakap mereka2 ini,tak pun ko bunuh je,senang cerita. Aha,ajaran sesat dari aku,kidding!! Ala, ko pertahankan la diri ko, kalau ko diam je. Lagi la diorang suka,hee~

Macam aku, aku cakap SO WHAT!!
hehe~

1 comment:

Apih said...

rileks.. calm down