Wednesday, November 3, 2010

Orang Islam mesti tengok gambar ni








Tengok betul-betuli gambar kat atas

Pertama sekali, baca tengok jenama apa yang tertera kat pembungkus tu

Keduanya, fikir tengok jenama tu terkenal dalam pengeluaran bahan makanan apa.

Ketiganya, tanya diri gambar binatang apa yang terbentang kat pembungkus tu.

Dan keempatnya tanya selera, adakah anda masih berminat dengan makanan dari jenama ini lagi?

Anda bijak, anda boleh fikir



5 comments:

Atsuko Ichirou said...

whoaa...
burger king...
nseb bek tak penah mkn...
teringin nk cuba,,
tp da taw mcm nie...
tak jdik la...

Siapa Lin?? said...

thanks for the info..
astafiruLlah..

... Saya ... said...

hee~
saya pun baru tau juga sebenarnya
nasib baik x pernah makan pun..
hee~

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

saya ada buat entri ni..dpt ramai dt comment dan ada 2 org bantu saya buat sambungan entri ni..akhirnya mereka tunjukkan sijil halal jakim utk BK malaysia.

elmaranji dot kom said...

saya makan ramli burger je huhuhu