Wednesday, September 29, 2010

Pelangi 2 lapisan di Puncak Alam~


Wee~
salam readers,hee~ apa lah yang saya nak cerita ye hari ini. OK, masa saya dekat kolej hari tu,time tu saya ada kelas ke ada paper time tu(tak ingat la),erm hari tu rasa hari yang indah sekali. KENAPA? saya dan kawan-kawan saya bangun agak awal la sebab nak pergi kelas kan, time tu hujan renyai-renyai. Bajet macam malas je nak pergi kelas, kitorang memang macam ni, kalau hujan badan rasa berat je,hua3~ OK,skip-skip~~ erm masa kitorang keluar dari hostel kan,kitorang nampak pelangi 2 lapisan, sangat cantik sekali, time tu dalam pukul 7:30-8 lebih kot, sebelum pukul 9 la. First time tengok pelangi 2 lapisan, tak tahu la orang lain pernah tengok ke.tapi itu la first time saya tengok pelangi 2 lapisan. Lapisan yang kedua tak bape nampak dalam ni, kalau tengok live action memang nampak jelas dan nyata. Memang sangat cantik ciptaan Allah~~~~
Bukannya selalu dapat tengok kan,hee~ OK, ini pi-pic nya..wee~~




Semua gambar di atas credit to Lyn Liyana (aku pinjam ye) hee~

- THE END -


No comments: