Sunday, July 26, 2009

Zaman Nakal...

Errmm, tetibe aje saya teringat kisah2 masa budak2 dulu...bila difikirkan rasa macam kelakar, macam bengong je..Ye lah, budak2 lagi kan masa tu..tak tahu apa2..tau main je kan..
Saya ingat lagi saya ni selalu sangat buat jahat kat orang lah, kat diri sendiri lah...lolz, jahat tak terkata, selalu kene penyepak terajang dari ayahanda saya,nenek, atok and seangkatan dengannya,haha..

Saya ni dulu suka sangat usik orang2 yang ada kat sekeliling , tak kisah lah orang tu muda ke, tua ke, cantik ke , hodoh ke,saya memang kuat mengusik orang...

Zaman budak2 dulu boleh lah bebas nak kawan dengan sapa, baik laki atau perempuan ke ape ke..
nak panjat pokok ke, main bola ke dan yang seangkatan dengan nya..Mak bapak pun tak heran sangat..Sekarang kalau nak buat macam tu memang tak manis lah bila orang tengok kan..Sapa suke... Rindu tol dengan zaman budak2 dulu, time kene bantai dengan mak ayah , atuk nenek, dengan member, sedara mara..Saya suka benau buat jahat kat orang.. tapi, semua tu dah jadi kenangan je yang saya akan ingat sampai bila2..

No comments: