Friday, July 9, 2010

Memulakan hari yang baru..




Err~~ saya, seperti biasa tak boleh tidur malam ni, uh~~ Jam sekarang sudah pukul 4:08am, mata saya still tak rasa nak lelap pun, kenapa yer?? Oh yer, saya terlajak tido petang tadi, pada waktu ini, semua orang tengah tido dengan aman dan damai, tinggal saya seorang sedang menaip dari tadi tak henti2 (tip,top,tap menekan keyboard). Banyak pula saya mengepost entry hari ni akibat ketidakbolehkan (sape ajar) untuk tido dengan lena. Apa yang saya fikir sekarang ni? Entah, masalah yang menimbun yang tidak ada penyelesaian yang pasti. Katilku asik merenung je saya dari tadi. "Oh Filza, sudah2 la tu, jom tido~~ asik2 online memanjang, tak sihat tau" Tetapi, saya still tak rasa apa2. Hidup dah biasa macam ni, ape boleh buat,heee~~ Tak sabarnya nak tunggu pagi, matahari terbit, tapi nak buat apa je pun, haha~~ Goyang kaki saja di rumah kot~~ Time yang sesuai untuk saya merapu la ni, lalala~~ help help~~ tira...!! tetiba panggil nama adik sendiri,huh~~

No comments: